Filmkväll

Nu är jag åter i Västerås. Ikväll har jag och min pojkvän bjudit hem ett par vänner på filmkväll. Min bästa kompis, som normalt bor i London där hon studerar till stylist, kommer! Jag har inte träffat henne sen jag var och hälsade på henne i februari! Sen kommer även en av mina barndomskompisar. Vi har känt varandra sen vi var två år gamla. Våra föräldrar hade flyttat till ett nybyggt kvarter och vi blev grannar. Vi har hållt ihop sen dess!

Jag vet inte ännu vilken film det blir, men jag kan lova att det blir en massa chips och andra godsaker. Det är standard på våra filmkvällar. Egentligen kanske man borde tänka på att att man snart måste gå omkring i bikini.... Men jag har ju köpt en jättefin brun bikini med guld-detaljer, så jag får väl hoppas att alla tittar på den i stället för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback