Kalas

Idag ska jag och min pojkväm hem till mor och far. Släkten kommer dit för att vi ska fira min lillasyster som fyller 21 år på tisdag. Mamma ska bjuda på pajer av olika slag, och jag älskar pajer! Jag sitter och är hungrig nu, men jag vill inte äta något. Jag vill ju inte vara mätt när jag kommer dit. Det är ju trots allt bara 45 min kvar tills vi ska vara där. Jag måste nog börja göra mig i rodning nu. Jag har redan bestämt vad jag ska ha på mig: Mina ljusgråa stuprörsjeans från Cheap Monday tillsammas med en kritvit topp. Över toppen ska jag ha en nyinköpt marinblå skepparkavaj. Den är så snygg. Till detta ska jag även ha mina ljusbruna skinnstövlar med rundad tå, som min pojkvän har köpt till mig ifrån en second hand butik i London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback