Munta

Jag har munta (=muntlig tentamen) kl.12.00 idag. Jag gick upp för ett par timmar sen så att jag ska hinna plugga in det sista. Jag känner mig redo, men trots det är jag jättenervös. Jag ska sminka mig och göra mig så snygg som möjligt. Då kommer jag känna mig mer självsäker när jag står där inför klassen och svarar på frågor om organisk kemi. Iadg kommer jag köra på den svart-vita trenden. Jag har mina svarta Cheap Monday jeans, en längre vit topp från Gina T och en svart stickad tröja över det. Jag tänkte även ha min nya svart-vit-randiga samla halsduk runt halsen. Hoppas jag frå godkänt på muntan bara. Efterår ska jag ta första bästa bussen hem till Västerås för att fira påsken med pojkvännen, familjen och vännerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback