London

65451-2

Jag var i London förra vecka. Vilken bra shoppingstad det är!!!! Problemet när man åker till London är att man måste ha med sig otroligt mycket pengar, för det blir en hel del turer på stan. Och man hittar ju något fint i varenda affär man är inne i! Jag som har så svårt att låta bli att köpa det jag tycker om.... det kanske är därför som min ekonomi är så kass som den är... Men även i London finns det otroligt bra vintageaffärer som man kan göra en hel del kap i! Ett tips är att ta sig till Brick Lane market. Där finns det gott om second hand affärer som är fulla med snygga väskor, skärp och skor! Den bästa affären är Absolut vintage som ligger på Hanberry street 1, nära Brick Lane. Där kan man shopppa en massa märkes-väskor second hand. När jag var där förra helgen fanns ett flertal snygga beganade väskor till bra priser. Bla. en stor Dior-väska för 148 pund och en jättesöt Chanel-väska för ca. 50 pund. Vintage-väskor av märket Chanel är helt rätt just nu eftersom de gamla modellerna passar dagens mode perfekt. Helst ska den vara vit och ha en guldfärgad kedja som axelbandsrem. Kedjor av alla former är det som gäller i vår!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback