Jag älskar sommarväder!

65451-37
Man blir så glad när det är fint väder ute! Jag har setat ute på min och min sambos uteplats i över en timme på morgonen och rensat rabatten. I bara bikini! Jag har köpt en ny jättesöt bikini. Eller två snarare... Jag köper alltis två bikinis varje år. Båda i samma modell men i olika färger. Det är bäst när de har samma modell tycker jag, för då blir alltid ränderna lika när man använder dem. I år kommer de från HM och de kommer vara perfekt i sommar. Den ena är brun i grunden och den andra är vit. Sen har de båda en massa guldiga ränder. Plus att de hänger små guldfärgade pinglor från dem som låter sött när man rör sig. De passar perfekt sommarens mode då man ska ha mycket accessoarer och guld på sig på stranden.

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcampaign419womenswimming




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback