En fullproppad vecka med mycket att göra

Schemat för veckan är fullproppat, och ärligt talat vet jag inte hur jag ska hinna med...

Mån: Lungröntgen och hälsokontroll i Gävle
Tis: Fixa visumpapper i skolan

Ons: Obligatorisk fallredovisning i skolan, fixa visumpapper i skolan
Tors: Tenta i fysiologi C, tömning av rummet i studentkorridoren, flytt till Västerås,
fixa visumpapper hos CSN och på banken
Fre: Julklappsshopping i panik i Västerås med alla andra galna människor
Lör: Babyshowerplanerande med C, städa och plocka hemma
Sön: Dagen innan julafton = baka julgodis, slå in julklappar, umgår med familjen och J


m.m.m.

Under denna vecka ska jag även hinna tentaplugga varje dag inför tentan på torsdag, samt packa ner hela mitt rum här i Uppsala...

Hur ska jag hinna....

Kommentarer
Postat av: H

Fredagen och helgen låter ialla fall som den kommer bli trevlig :) Lycka till på tentan! Kram

2007-12-18 @ 08:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback