En kort och proppfull helg

Nu är helgen över. Jag kan inte förstå hur jag har hunnit allt, men det har gått  med hjälp av lite nära och kära. I fredags fyllde jag 24 år och firades på kvällen av J och mina syskon. I lördags var jag och min syster, M, på stan och handlade julklappar, och på kvällen satt vi och J barnvakt at en söt liten tjej. Sent på lördagkvällen kom mamma och pappa hem ifrån Thailand och mottogs med julfika och lite mer firande av min födelsedag. Idag har jag och B (en kompis som fyller år dagen innan mig) bjudit våra kompisar i Västerås på födelsedagsmiddag. Det var jättekul att träffa alla och middagen blev mycket lyckad. Nu ska jag snart stupa i säng för imorgon ska jag och J tillbaka till Uppsala för ännu ett firande. Denna gången med kompisarna i Uppsala. Det har alltså varit mycket firande denna helg, men inte mig emot :)

image431

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback