Lite fler presenter

image434

Här kommer bilder på lite fler av de presenter jag fick av mina nära och kära. Presenterna är lite res-inspererade. Bilderna är tagna med min nya
digitalkamera. Det är lite bättre kvalitet på dessa bilder jämför med dem som jag brukar ta med min mobilkamera.

  • Skoklämmor i form av roseter från Vagabond
  • Nagellack i färgen Bangkok från Mavala
  • Örhängen från Indiska
  • "Partyfeet" mot ömma fötter under resan
  • "Moneybelt" så jag kan hålla koll på mina pengarn under resan
  • Marsipan från Anton Berg
  • Resebestick
  • Hänglås till min backpacker-ryggsäck
  • MyggA mot alla malariamyggor i regnskogen på Borneo
  • Kåsa om jag behöver något att dricka ur
  • Boken " Den osynliga väggen" att läsa på planet

image433

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback