Mina favoritväskor

image458

Jag ska sätta in bilder på kvällens outfit senare, men då jag inte ens börjat göra iordning mig inför kvällen än tänkte jag passa på och lista mina 5 favoritväskor:



Från vänster till höger:
  • Mulberry Bayswater (rymmer allt och lite till)
  • Louis Vuitton Speedy (superfin, men känns ibland som ett svart hål där allt försvinner)
  • Louis Vuitton Pochette Cancun (bra partyväska med lång axelrem, så man inte tappar bort den)
  • Guldväska från Kookai, köpt i London (kuvertväska med handledsrem med söta berlocker på)
  • Silverfärgad väska i metall från Miss Sixty, present (piffar upp alla outfits)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fina och klassiska väskor du har! /Emma

Postat av: Katrina

Söker du efter stickade väskor, besök min sida. Jag tar emot beställningar på väskor och gör dem helt unika! Ta en titt!

2008-12-07 @ 16:52:56
URL: http://designkatrinaliden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback