25-års fest

image321


Jag glömde bort att föreviga min outfit igår på bild, trots att jag lovade att lägga in en bild på den. Den här får duga istället. Den är inte från igår, men alla på bilden var på festen igår. Förutom min
bästa kompis C som bor i London. Jag tror att det är första gången som min sambo J får vara med i bloggen (längst till vänster, håller armen runt mig). Tjejen längst bak är min barndomskompis H, som ska få tillökning den 19:e mars. Killen längst till höger hade med sin 6 månader gamla son igår. Vad alla börjar bli gamla. När detta kort togs för 3 år sedan var vi unga och dumma :) Då hade ingen  av oss ens tankarna på barn.

Kommentarer
Postat av: H

Nej för 3 år sedan var det verkligen inte aktuellt med barn. Tycker verkligen att vi ser likadana ut då som vi gör nu. Lite skillnad i hårfärgar möjligtvis, sen har man väl lagt på sig några kilo ;)

2007-11-05 @ 09:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback