Halloween

image312
Gravida Christina Aguilera (man kan se en kula på magen) med sin man Jordan Bratman - Det syns att de har ansträngt sig

Jag kan tänka mig att det är en massa som ska på Halloweenfest ikväll. Jag hade gärna också gått på en, men jag ska på 25-års fest idtället. Det blir nog jättetrevligt, det också. Jag tänkte bjuda på en "Dagens outfit" så fort jag gjort mig i ordning för kväller. Den kommer inte vara Halloweeninpsirerad, men, men. Ni får nöja er med en massa Halloweensöta kändisar utklädda från topp till tå istället.


  • Nicky Hilton som katt - Tråkig utklädnad
  • Paris Hilton i militärfärgat - Det känns som att enda anledningen till Paris utklädnad är att hon får visa lite hud
  • Heidi Klum som söt katt - Vinnaroutfiten!
  • Kate Beckinsale med dotter som djävul - Sött när mor och dotter matchar varandra
  • Britney Spears som rosa tiger? - Det finns inga ord....

Kommentarer
Postat av: Sophie

Har en liten fråga, kan du inte maila mig a.s.a.p. på [email protected] så e du gullig!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback