Jessica Simpson

image365

Alla som känner mig vet att jag alltid gillat
Jessica Simpson. Jag älskade serien "Newlyweds", och jag är en av dem som tror att hon spelade mer blåst än vad hon verkligen är. Blåst eller ej, Jessica är i alla fall en otrolig affärskvinna.  Jag tänkte använda mig av hennes bok "I Do: Achieving Your Dream Wedding" när jag planerar mitt bröllop i framtiden. Men som tur är har även C lovat att vara min weddingplanner! Jag kan tänka mig att jag kommer behöva all hjälp jag kan få. J lär inte vara till mycket hjälp. Han har ett enda önskemål angående vårt framtida bröllop, och det är att bröllpoet ska vara i en kyrka. Resten är upp till mig och C :)

Kommentarer
Postat av: H

Och vem betalar?

2007-11-18 @ 17:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback