Utomlandsdrömmar

image308

Just nu drömmer jag mig bort mot fjärran land, värme, , stränder, bikini, flip-flops, restauranter, drinkar, glass med mycket mera. Jag tycker inte om månaden novermber. Inget kul händer egentligen, och det är lång tid kvar till december med advent, min föedelsedag, julafton, nyårsafton, osv. Tänkte bjuda lite på mig själv med denna bila. Den är tagen i Thailand när jag, mamma och lillebror skulle snorkla på stranden Ko Phi Phi Leh, som är med i filmen "T
he Beach". Problemet var att det var fullt med trådar från brännmaneter i vatnnet, så det gjorde jätteont när man var i vattnet. Men utsikten från båten var inte heller så dum. Som man kan se på den översta bilden nedan (tagen av mig) är stranden mycket mer tom än vad den såg ut att vara på filmen. Det är för att stranden fylldes med rekvesita, som träd, palmer och buskar, under filminspelningen :) Den var alltså inte lika fin i verkligheten som i filmen (se nedersta bilden). Men det är kul att ha varit där ändå. Jag tycker dock att Ko Phi Phi Don var en mycket häftigare ö, som jag gärna åker tillabka till i framtiden!

image309

image310

Kommentarer
Postat av: linnl

THailand är det bästa landet som finns, var där för 1 år sedan och saknar det så mycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback