Vinn en köplats till Cavalli-kollektionen

Jag såg på Englas blogg att man kan vara med i en tävling där man kan vinne en kille som ska stå först i kön när HM öppnar dörrarna för Cavalli-kollektionen. Ett kul och ovanligt pris enligt mig. Jag kommer också ha en kille i kön. J har lovat att gå upp tidigt på torsdag för att kolla vad han kan få tag på från kollektionen åt mig. Jag är inte intresserad av alla fina klänningar, utan jag vill ha nå¨got av de fina smyckena som finns i kollektionen. Då jag har obligatorisk lektion i skolan, kan jag själv inte stå i den hysteriska kön. Men, som tur är, ställer min kära sambo upp och står där istället för mig.

image322

Kommentarer
Postat av: H

Du har en underbar pojkvän du ;)

2007-11-06 @ 09:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback