Angelina är gravid

image291

Så är nyheten ute: Angelina Jolie är gravid igen. Hon och Brad Pitt har ju redan 4 barn, och nu kommer även det femte. Det blir väl lite mer jobb för barnflickorna helt enkelt. För jag kan inte tänka mig att Angelina och Brad har tid att ta bra hand om 5 barn plus deras jobb. Något måste bli lidande. Jag hoppas i ju för sig för barnens skull att de lägger skådespelaryrket på hatthyllan, men tyvärr tror jag inte att så är fallet. Bilden ovan är från filmen
Wanted som Angelina är med i. Den har premiär i USA 08.03.28.

Kommentarer
Postat av: Helena

Angelina klarar jag mig utan, hon kan stanna hemma med barnen (med risk för att låta gammalmodig)!
Brad pitt tycker jag vi kan få se i ytterliggare några filmer. I alla fall medan han fortfarande är attraktiv ;)

2007-11-01 @ 10:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback