Christian Dior

image302

Denna väskmodell heter
Gaucho Croc-Stamped Patent Bag och kommer från Christian Dior. Jag gillar färgen och modellen på den. Den påminner om de typsika sadlebag-väskorna, men ändå är den lite annorlunda. Den är i  krokodilpräglat skinn. Jag gillar när väskan ser ut som krokodilskinn, men egentligen inte är det. Jag vill inte gärna gå omrking med en krokodil i handen. Nu när jag tänker efter så har jag ju faktist ärft en väska i krokodilskinn av mormor, som jag brukar använda, men, men... Väskan ser ut att tåla mycket och det tycker jag är en viktig egenskap hos en väska. Särskillt som om man i detta fall behöver betala över 16.000 kr för den. Då är det ju skönt att veta att väskan håller ett tag!



Kommentarer
Postat av: Linda - sjuktbra.blogg.se

usch, är så trött på diros väskor, aldrig något snyggt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback