Kate Moss nya frisyr

image256

Nu vill jag klippa mig! Jag vill ha samma frisyr som Kate! Jag funderade länge på att klippa lugg i somras, men då min frisör tyckte att jag skulle fundera lite på det, blev det aldrig av. Nu sitter jag i valet och kvalet: antingen ingen lugg alls (håret ska vara jämnlångt) eller lugg. Jag är trött på allt uppklippt, så det blir det inte i alla fall. Och hårfärgen då? Nu har jag någon mittemellan färg. I somras var jag mörk i håret, innan dess såg jag ut som en bimbo, och nu har jag brunt med blonda slingor. Vad tycker ni? Vad ser bäst ut? Jag vill iinte tillbaka till det bimbo-blonda (som Kate), men jag vill nog bli lite blonadre än nu i alla fall. Det får nog bli lite mer slingor, helt enkelt. Men dilemmat kvarstår: lugg eller inte lugg?

image257
Jag: Bimbo-blond

image258
Jag som brunett

image259
Jag: Nu

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Det är skitsnyggt med lugg.
:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback