Min bästa komips

image274


Jag tänkte ägna detta blogginlägg med hylla min
bästa kompis C. Hon är en av de viktigaste personerna i mitt liv, och jag är säker på att jag säger det till henne alldeles för sällan. Jag och C lärde känna varandra i ettan på gymnasiet när vi hamnade i samma klass. Jag kommer ihåg första gången jag pratade med henne. Hon sa något blåst (hon var expert på att lägga blåsta kommentarer under vår gymnasietid) och jag skrattade. Men det var inte förrän vi åkte på vår första utomlandssemester (till Ayia Napa, Cypern) tillsammans som vi blev riktigt nära vänner. Jag tror det var då vi kom på att vi var rätt lika, även om vi är lite olika. Nu bor C i London och lever "the dream" med studier på en bra skola,  jobb på Harrod´s och en massa shopping (är något avundsjuk). Trots att vi inte träffas så ofta nu för tiden, hoppas jag att vi kommer vara bästa kompisar i resten av våra liv!

image275
C och jag på nyårsafton år 2005/2006, hemma hos vår kompis H.

Kommentarer
Postat av: H

Hehe, måste bara få kommentera: (hon var expert på att lägga blåsta kommentarer under vår gymnasietid).
Så du menar verkligen att hon har slutat med de blåsta kommentarerna nu? Hehe...

2007-10-25 @ 10:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback