Nya rosa bandet

Självast Lars Wallin har formgett 2007 års rosa band. Spring och köp! Bandet kostar bara 20 kr och pengarna går till en bra sak.

image184


Varje år lyses byggnader i världen upp för att uppmärksamma
Rosa Bandet-kampanjen. Jag hittade flera fina bilder! Dessa byggnader deltog år 2006 i Estée Lauder?s Breast Cancer Awareness Campaign, till förmån för The Breast Cancer Research Foundation i New York.

image185
Operahuset i Sydney, Australien.

image188
Nelsons Column, London, Storbrittanien.

image186
Nan Pu bron i Kina.

image187
Gateway Arch, S:t Louis, USA.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har mitt gamla rosa band på jackan och det är tyvärr inte så fint som årets! Uppmärksammade också rosa bandet i min blogg i måndags och visade även lite kul produkter som säljs till förmån för bröstcancerforskningnen bl.a gummistövlar och toapapper! Globen lös i rosa i måndags vill jag minnas! /Emma

Postat av: Maria

Gud va fint att de belyser byggnader sådär, snyggt!

2007-10-08 @ 14:43:09
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback