The Right Brain vs Left Brain

Hittade ett jättekul test där man kan testa vilken hjärnhalva man använder mest. Den vänstra hjärnhalvan är den vetenskapliga delen och står för logiskt tänkande, fakta osv, medan den högra är den kreativa delen av hjärnan. beroende på vilket håll tjejen dansar åt kan man se vilken hjärnhalva man använder mest. Tydligen använder jag högre hjärnhalva mest, vilket borde göra mig till en kreativ människa. Och jag so trodde att jag var den mest logiskt tänkande på denna jord. Kan vi få tjejen att byta håll? Det funkade efter ett tag för mig. Titta på fötterna, så kan man se hur hon byter håll fram och tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Ebba von Sydow

Visst är det coolt?! Tricket är att lära sig att byta håll på henne, det går! :) Godnatt/Ebba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback