Baby Dior

Om jag får barn någon gång i framtiden, hoppas jag att jag kommer ha den ekonomin som krävs för att jag ska kunna ge mitt barn allt. Med allt menar jag att om jag hittar en söt nalle som jag vill att mitt barn ska ha, vill jag kunna köpa den också. Det ska inte spela någon roll om den kostar 300 kr eller 3000kr. Jag kommer bli tvungen att hålla mig borta från Dior butiker, eftersom jag vet att jag kommer vilja ge mitt barn alla deras prylar. Den här nallen och nappflaskan är bara för söta!

image57
Dior                                                                                                Dior Logo Teddy Bear - ca. 2000 kr

image58
Dior                                                                                                Baby Dior Small Feeding Bottle - ca. 300 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback