En kväll framför TV´n

Ännu en dag spenderad i skolan. Biomedicinskt centrum (BMC) i Uppsala är verkligen tomt på helgen om man birtser från ett par tappra tentapluggare. Men det är skönt, för då får man lugn och ro och kan få någonting gjort. Imorgon kommer det vara värre, för då kommer skolan krylla av vilsna studenter som förstör ens koncentration. Idag kunde jag sitta vid fönstret vid ett par bord i en av BMC´s alla korridorer, men inorgon måste jag bänka mig i biblioteket igen. Man tröttnar snabbt på det där biblioteket. Jag har spenderat många tentaplugg-dagar där i mitt liv.

image165
Här sitter jag i ett av grupprummen i skolans bibliotek och pluggar. Man är inte så fashion under tentaplugg, men jag tar igen det så fort tentan är över.

Kommentarer
Postat av: Bästisen

Du e duktig du godis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback