Free Shipping

Om ni funderat att köpa något från www.netaporter.com, passa på nu. Fram till onsdagen den 10:e oktober är frakten gratis världen runt. Jag köpte min Mulberryväska via denna hemsida, och det fungerade utmärkt. Väskan var framme två dagar efter jag beställde den. Det enda som var lite dåligt var deras dyra frakt. Jag betalade nästan 500 kr för att få min väska hitskickad från England. Men nu är det ju gratis, så det är bara att shoppa på! Använd koden FREESHIP när ni går till kassan.

Varför inte göra en god gärning på en gång. Köp denna söta topp,
Exclusive FTBC polo shirt, från Ralph Lauren. Den kostar ca. 800 kr, och då går en del av intäckningarna till att stödja Fashion Targets Breast Cancer.

image153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback