Melbourne

Nu har jag köpt flygbiljett inför min resa till Melbourne, Australien! Jag ska dit tillsammans med fyra härliga tjejer i vår för att skriva exjobbet under min nionde termin på apotekarprogrammet vid Uppsala Universitet. Jag börjar närma mig slutet som fattig student! Väl i Melbourne ska jag tillbringa mycket av min tid på Monash University.
Jag har en lång resa framför mig som börjar den 6:e från Arlanda till Kuala Lumpur. Väl där tänkte vi passa på och se lite av Malaysia, Thailand, Singapore och kanske till och med Borneo. Tre veckor senare tar vi flyget till Melbourne. Sen tänkte vi tillbringa närmare 6 mån i Australien, då vi tänkte skirva exjobb och resa runt så mycket vi hinner. Min älskade sambo (då särbo) kommer komma dit i maj och följa med på resten av resan. Därefter flyger vi från Sidney till Nya Zeeland. Där har vi två veckor på oss att se så mycket som möjligt. Sen tar flyget mig och min sambo till Fiji. Det har alltid varit en dröm för mig att åka dit! Där ska vi vara i 10 dagae, vilka förljs av 4 dagar i LA. Vi kommer inte vara hemma i Sverige förrän den 15:e augusti! Det kommer som sagt bli en lång resa, men det kommer bli så kul!

image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback