Stipendier

Jag har bestämt mig för att söka stipendier för att förbättra den ekonomiska biten under min vistelse i Melbourne. Jag började kolla lite på det idag, och det är verkligen en stipendiedjungel där ute! Jag har setat hela dagen och kollat vilka stipendier jag kan söka, vilka jag inte kan söka, hur min ansökan bör se ut o.s.v. Det enda jag kommit frma till idag är att det kommer ta fler dagar att slutföra detta uppdrag. Så jag har planerat att sitta med stipendieansökningar upp till hakan hela helgen. Kul helg, eller hur :)
Är det någon som har sökt stipendier förut och som vet hur man gör? Jag skulle uppskatta lite tips, för jag känner mig helt LOST just nu...

Kommentarer
Postat av: S

Vad ska du göra i Melbourne? :) Australien är ett underbart land iallafall..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback