www.eleven.se

Har setat och surfat lite på www.eleven.se. De har en massa roliga saker som man baramsåte ha. Jag har länge letat efter en egen parfym. Alltså en parfym som inte alla andra har. En parfym som är lite annorlunda och speciell. Nu funderar jag på att slå till på någon av flaskorna från serien Library of Fragrance Jelly Bean. Kanske flaskan Fruit Sallad som ska ha en riktigt fruktig lukt. Kostar endast 150 kr.

image85

Nu när allt ska vara naturligt och organiskt passar denna bodyscrub bra. 100% Pure  Body Scrub är en produkt som  är helt ren och fri från 1 syntetiska dofter, starka kemikalier, eller toxiner. Jag skulle inte tacka nej till en burk Juicy Strawberry Lemonade. Kostar 239 kr.

image86

Jag behöver även en ny bodylotion. Principessa Dolce Dreams Whipped Body Lotion är så söt och skulle se fin ut i badrumsskåpet.  Kostar 119 kr.

image87

Man skulle ju inte heller tacka nej till detta trevliga resekitt innehållande lipbalm, skumbad, doftljus, handkräm, bodylotion samt duschkräm. Allt levereras i en fin metallförpackning för 489 kr.

image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback