AFL (Australian Football League)

image703
Telstra Dome

I fredags var jag och tjejerna pa
fotbollsmatch i Telstra Dome. Matchen mellan Essendon (Melbounre) och Western Bulldogs (Perth) var spannande, men tyvarr sa forlorade Essendon. Matchen holl pa lite mer an 2 h (med pauser inraknade), och till slut kande vi faktist att vi hangde med i alla konstiga regler.  Jag hade dessutom readn fatt en liten lektion av min handledare, R, innan vi akte dit sa jag skulle fatta nagot i alla fall :) Vi var inte ensamma pa matchen, 46000 pers var dar! Jag tror aldrig att jag sett sa manga manniskor under ett och samma tak.

image704

image705
Sa har ser malen ut. Och bollen har samma form som en honungsmelon (typ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback