Dagens outfit

Idag ar det operation pa schemat pa Moni. Vid 4 pm har var njur-grupp pa Physiology Department seminarium da det bjuds pa vin och ol (!). Sen maste jag och K skynda oss hem for ikvall ska vi pa AFL (Australian Football League). E fick biljetter i 25-ars present sa ikvall kommer vi se matchen mellan Essendon och W. Bulldogs. Da det blir en lang dag, sa har jag klatt mig mer bekvamt an snyggt :)

image698
Bilden ar taget vid ett tidigare tillfalle, men eftersom fantasin inte ar pa topp och garderoben ar ganska liten som backpackerresande sa har jag samma klader pa mig idag som har.

Marinbla kofta - Gina Tricot (denna kofta ar typ sonderanvand, sa den far inte folja med hem till Sverige igen)
Svart linne - Kate Moss for Top Shop (Singapore)
Bla jeans - Supre (Australien)
Prickida ballerina -Ellos

Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

Lycka till med operationerna!!!
Ha så kul på fotbollen!!
kramar
mamma

2008-04-11 @ 16:42:43
Postat av: H

Vi får ta ett skypemöte snart igen, nu är ju F 2,5 vecka ;)

2008-04-12 @ 09:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback