Nar man langtar till alla nara och kara hemma i Sverige....

image716
Kottbullar + delicatoboll + GOTT

Nar man langtar till alla nara och kara hemma i Sverige ar IKEA valdigt bra att ha. Jag tror jag har varit dar fem ganger nu :) Jag har tyvarr gatt over till att ta pommes frites till kottbullar (de kan verkligen inte tillaka vanlig potatis eller god potatismos i IKEAs kok har i Melbourne). Nar man sen lamnar IKEA maste man sjalvklart ga forbi Swedish Food Market och kopa med sig ett par pasar Ahlgrens bilar hem :)

Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

Bilar.....det är ju din passion!!!!
Lucky you, att IKEA finns.
kramar
mamma

2008-04-23 @ 07:38:29
Postat av: H

Och när vi i sverige känner att vi saknar våran Sofia går vi ut på hennes blogg och läser ;)

2008-04-24 @ 08:36:47
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr!

Ha en jätte bra helg :)
/ Jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback