Praktiken

Jag fick precis reda pa att vi kommer fa veta vilken praktikplats vi far nasta termin denna vecka. Usch, nu blev jag nervos. Pa apotekarrpogrammet gor man praktik pa ett apotek under sista terminen. Det fanns ca. 100 praktikplatser i olika stader att valja mellan. Dessa skulle man sortera efter var man helst ville hamna. Jag har min hemstad Vasteras pa fosta plats pa min lista. Jag och J har var lagenhet dar som vi kan bo i om jag far den platsen. Men jag kan lika garna hamna i Lund eller Karlstad eller nagot likande.... Sa denna vecka ska jag alltsa fa reda pa var jag kommer bo under nasta termin. Jag vill veta nuuuuuuuu!

Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

Då håller vi alla tummar att du hamnar i metropolen Västerås eller dess närhet!!!!!
Spännande!!!
kramar
mamma

2008-04-15 @ 09:47:45
Postat av: Anonym

Jag vill ocksa veta... Du har fatt praktikplats... i Skane... Hoppas och haller tummarna tre... kram

2008-04-16 @ 02:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback