T.J.I. Fridays

image711

Ibland ar det trakigt att laga mat, sa da kan man passa pa att ga ut och satta sig oa en uteservering i det fina vadret. Maten pa T.J.I Fridays var hur god som helst, och jag blev sa matt att jag inte behovde nagon kvallsmat :) Nar jag bodde i Malaga var vi ofta pa  en av favoritrestaurangerna VIPS (amerikanskt hamburgestalle) dar jag alltid tog Club Sandwich, sa det vqar jag tvungen att prova pa T.J.I ocksa. Jattegott!

image712

image713
Jag njuter i solen pa
Chapel St.

Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

Ser riktigt smaskigt ut!!!
I söndags hade vi grillpremiär, så nu kan vi också sitta ute, äta och mysa!!!
kramar mamma

2008-04-22 @ 07:43:36
Postat av: Moa

Fusk!

2008-04-22 @ 09:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback