Ursakter

Jag vet att jag inte har uppdaterat bloggen sa mycket under den senaste veckan, och har kommer ursakterna till det: Vi har flyttat vilket tog hela helgen (eller vi var klara pa ett par timmar, men det later battre sa :)). Sa nu ar vi 4 tjejer som delar pa en tvaa. Lite trangt, men mysigt. E har lamnat oss mitt i allt for att resa runt pa egen hand och upptacka Australien (vilken sloseri med tid :)). Jag ska lagga upp lite bilder pa nya lagenheten, men tankte ta ursakterna forts, for det kommer mera... Ja, i torsdags flyttade vi som sagt under dagen, vilket gjorde att vi inte hade tillgang till skolans datorer (det dar med tradlost internet ar inget som australienarna ar bra pa :)). I fredags var det helgdag har i Australien, Anzac Day, vilket gjorde att vi var lediga fran skolan. Ingen tillgang till datorer da heller. I helgen har vi mest bott in oss i lagenheten. Igar (mandags) nar jag kom till skolan tankte jag att nu antligen kan jag blogga lite. Men icke sa nicke... blogg.se fungerade inte under hela dagen. Men nu ar jag har i alla fall och nu var ursakterna slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback