Zac Posen for Target

image680
Den lilla kon utanfor Target

image681
Snygg klanning fran Zac Posen i skyltfonstret

I torsdags tog jag mig in till Target pa Bourke St i Melbourne for att vara med nar de slappte Zac Posens kollektion for Target. Jag kom 10 min innan de oppnade och da stod ca. 15 tjejer fore mig i kon. Nar de val oppnade dorrarna var vi 30 st som gick in i butiken. Allt gick valdigt lugnt till och kladerna fylldes pa hela tiden. Det var inget problem att hitta det man ville ha i sin storlek. Det enda som tog slut var vaskorna :) Kollektionen bestod som
sagt av mycket klanningar m.m. Inget for mig och min backpackervaska, men det var kul att testa nagra i alla fall. Har kommer lite bilder pa nagra av plaggen fran kollektionen.

image682
Fin klanning med rolig "sjal-detalj".

image683
Fin svart klanning som jag var saaaaaaaaaaaaa nara pa att kopa.

Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

Den svarta klänningen var finast.
Men som sagt, det är nog synd att knöla ner den i ryggsäcken.

Riktigt grått och trist här i Västerås idag.
Men efter regn kommer solsken.....
kramar
mamma

2008-04-07 @ 07:32:06
Postat av: H

Klänningar som är så kul. Nån lär du ju köpa med dig hem :)

2008-04-07 @ 11:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback