Dagens outfit

Idag har jag varit i skolan! Jag var på Mälardalens högskola för att registrera mig på en kurs i spanska. Tänkte fräscha upp min spanska lite då jag och J funderar på att åka till Chile nästa sommar och hälsa på hans släkt där. Jag var rätt diktig på spanska när jag bodde i Malaga och studerade spanska där efter gymnasiet, men nu ligger det lixom väldigt långt bak i huvudet... Vi får se hur mycket spanskapluggande jag hinner med då min praktik på Apoteket börjar... Ja,ja... det ordnar sig säkert.



Skoloutfit:
  • Knälånga jeansshorts - Supre´(Australien)
  • Svart- och vitprickigt linne - Mng (Spanien)
  • Svart kofta - Ellos
  • Svart hårband - American Apparel (L.A.)
  • Klockhalsband i hjärtform - Marc by Marc Jacobs


Utomhus:
  • Mönstrad sjal - Lindex
  • Lila ballerinas - Marc by Marc Jacobs
  • Väska - Mulberry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback