Dålig dag

Igår hade jag en dålig dag. Jag vaknade mitt i natten av världens migrän. Det höll i sig hela dagen och under kommande natt. Jag och J skulle ha tömt vår gamla lägenhet och flyttstädat den, men jag kunde knappt ta mig ur sängen. Som tur är har vi underbara kompisar som hoppade in i mitt ställe. Så medan jag var sängliggandes hela dagen tömdes och städades lägenheten.

När jag vaknade upp i morse var jag mycket bättre. Idag hade vi städbesiktining som vi fick godkänt på. Direkt efter lämnade vi nycklarna till vår gamla etta (som vi haft i 2,5 år, men bara bott i ca. 6 månader, då vi pluggat i Uppsala under skolterminerna) och hämtade nycklarna till vår nya tvåa! Så den här dagen har varit lita bättre, om man säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback