Fina presenter!

Presenterna jag fick igår var mest inredningsprylar, så nu har vi fått ännu finare här hemma! Det är så kul att ha ett stabilt boende för en gångs skull. Vi har flyttat fram och tillbaka mellan Västerås och Uppsala som galningar de senaste åren under lov och terminer. Men nu har vi ett riktigt place att bo oss in i och inreda fint :)

Vi har inte haft någon matta innan, men nu har vi en mjuk mysig en :) (present från mor och far). Filten fick jag i present av lillebror!


Jag älskar den här ljushållaren som jag också fick igår!


Digitalram från mor och far, så vi kan se alla fina kort vi tog på vår jorden runt-resa! Glasvasen till höger fick jag av syster yster!


Jasg fick även detta coola fat av syster yster. Jag fyllde det med ca. 15 celementiner igår. Såhär såg det ut när jag kom hem från jobbet idag... hm... Jag har en misstänkt :)


Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

Mattan blev ju riktigt fiiiiin!!!

....och de andra sakerna också!

kramar

//Mamma

2008-12-09 @ 17:39:42
Postat av: H

Ser väldigt fint och hemtrevligt ut :)

2008-12-11 @ 15:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback