Jag lever...

Jag ber om ursäkt för att bloggen har varit tyst i över en vecka. Den största anledningen till detta är att jag varit sjuk i exakt en vecka idag. Det började med förkylning (ingen vanlig förkylning, utan jag var rätt däckad faktist de första dagarna, bland annat på julafton...), sen blev det lite bättre och imorse var det sämre igen. Jag fick för mig att jag hade bihåleinflammation, så det var bara att at sig till doktorn (vilket tog hela dagen att få en tid...). Nu har jag tagit min första tablett i penicillinkuren och jag mår redan bättre än jag gjort under den gångna veckan! Nu ska jag väl äntligen få bli frisk! Jag har två veckor semester från jobbet nu runt jul och hittills har jag spenderat en vecka sjuk... Jag vill inte slösa fler lediga dagar på att vara dålig!
Jag lovar att jag kommer bloggaikapp de närmaste dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback