London del 1

Kensington roof gardens

Vi kom fram till London rätt sent i fredags kväll. Men det första vi gjorde på lördag morgon var självklart att gå och shoppa. Vi gjorde en hel del kap på b.la. Primark, där jag även lyckades tappa bort min mobil. Helt plötsligt var min väska öppen och Iphonen borta. Jag ringde hem till lilla mamma i Sverige med syrrans mobil. Mamma ringde och spärrade kortet på en gång. Sen fick C för sig att vi kunde kolla "lost and found" för jag kunde faktist ha tappat den och inte blivit bestulen (vilket jag absolut trodde att jag hade blivit). Och till min lycka hade de fått in min mobil! n snäll vakt hade hittat den och lämnat in den! Resten av helgen hade jag ickefungerande (pga att kortet var spärrat) mobil, men vad lycklig jag var!

Kensington roof gardens

I lördags kväll var vi ute och festade. Kensington roof gardens var hur häftigt som helst. Blev dock något onykter :) Men kul var det!


Halva sällskapet bestående av C (Sverige), C (Spanien) och C(England) :)



Kommentarer
Postat av: M

Vilket häftigt uteställe och vilken tur att ni kollade lost and found...! =) e värt att missa APL för... kramkram

2008-12-07 @ 09:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback