Plugg, plugg, plugg...

På måndag har jag tenta igen... Suck.. Och hur jag ska kunna trycka in allt jag ska kunna nu under helgen kan jag inte förstå... Jag har inte hunnit plugga under veckan för jag har ju varit på apoteket hela dagarna. Idag har jag i alla fall varit duktig och setat från 09.00 till 19.00 (med ett antal pauser i ju för sig...). Jag ska fösäka krypa till sängs tidigt idag så att jag orkar plugga lite imorgon också, för på måndag gäller det...


Såhär ser det ut när jag pluggar. Jag sprider ut mig så mycket jag kan. Godis och julmust håller mig vaken :) Vad tycks om julduken?

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha, du jag pluggade inte mycket igår...Var ju tvungen att gå på julfest... Idag har jag inte ens börjat... Hur ska det sluta?

Nu sa jag göra mig en kopp och plugga... HEJA, det går nog bra! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback