Bilder fran Melbourne Zoo

image594
Nu ar vi ju 6 som reser tillsammans har i Melbourne, Australien. Har ar 4 av oss pa Melbourne Zoo: J, jag, E och
K.

image525
Jag och K pa vag in i grottan.

image590
Vi har redan hunnit se kangurur. Inte vilda dock...

image591
Min favortitbild hittills. Koalor sover 22 h om dygnet, men jag lyckades fa en bild pa en koala nar han vaknade upp, gaspade och sen snabbt somnade om. Han e val for gullig!

image595
Superstor gorillahane som ser lite fundersam ut

image603
Kolla den fargglada rumpan :)

image604
Mitt andra favortikort pa en lejonhane

Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

Riktigt jätteroligt att få se bilder från era upplevelser. Det måste vara hur kul som helst!!!
Nu har ni ju blivit ett STORT gäng.
kramar
mamma

2008-02-13 @ 19:16:52
Postat av: H

Det ser inte ut som om man kan klaga på vädret heller :)

2008-02-13 @ 20:53:34
Postat av: H

Det ser inte ut som om man kan klaga på vädret heller :)

2008-02-13 @ 20:53:48
Postat av: H

Det ser inte ut som om man kan klaga på vädret heller :)

2008-02-13 @ 20:53:59
Postat av: Lili

Hej, kul med australien dit vill jag med åka. Såg att du tidigare skrivit att abercrombi and fitch ska öppna i stockholm, är det så och isf vet du när de ska öppna? När jag var i USA blev abercrombi and fitch min klara favorit affär och nu har jag hittat en studentklänning där som jag bara måste ha, men vet inte hur jag ska få tag på den. Ha de bra och hoppas ni får en fortsatt trevlig resa //Lili ([email protected])

2008-02-13 @ 21:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback