Hela resganget

Jag tankte presentera hela tjejganget som drar omkring har pa Melbournes gator tillsammans. I borjan var vi tre som reste runt i Malaysia, Singapore och pa Borneo: jag, K och M. K kommer ifran Kristiansstad och M ifran Lund. Vi gar alla tre i samma klass pa apotekarprogrammet i Uppsala. Jag och K ska gora vara exjobb pa Monash University i fysiolog har i Melbourne, medan M ska gora sitt exjobb pa Alfred Hospital i klinisk farmaci.


Fran vanster: jag, K och M.

Nar vi tre landade i Melbourne mottes vi upp av J och E. J kommer ifran Kalmar och E ifran Allingsas. J gar i samma klass osm oss andra, medan E ar fardigutbildad sjukskoterska (hon pluggade ocksa i Uppsala). Och sa var vi fem. J ska gora sitt exjobb tillsammans med M pa Alfred Hospital, medan E letar efter jobb har i Melbourne.


Fran vanster: J och E.

Till slut blev okade var lilla grupp fran 5 till 6 da annu en tjej dok upp i ganget: Jo. Jo ar ifran Kalmar och har gatt i samma hogstadieklass som J. Jo studerar i Kalmar till sjukskoterska och gor en utbytestermin pa La Trobe har i Melbourne.


Jo



Kommentarer
Postat av: Fridah

ÅÅÅH, australien:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback