Idag flyttar vi!

Nu sitter jag, K och E och vantar pa att klockan ska bli 14.00, sa vi kan ga och hamta vara nycklar till var lilla lagenhet. J, Jo ch M kommer till lagenheten sa fort de slutat skolan. Vi ska flytta in i en trea och vi ar 6 tjejer, sa det kommer bli lite trangt. Men jag tycker bara det ar kul att alla kan bo tillsammans! Vi maste nog ta en svang till IKEA idag ocksa for att kopa extrasang till 2 da et bara finns 4 sangar i lagenheten. Inte mig emot, for da kan jag fylla pa mitt forrad med "Ahlgrens bilar" som de saljer pa "Swedish Food Market" pa IKEA :) Det kanske till och med blir en delicatoboll till fikat :) Man maste ju passa pa nar man ar dar! Bilder pa lagenheten kommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: H

Mmm, negerboll, d e gott d :) Vi har fått sur-söta ahlgrens bilar här i sverige nu. Ganska goda faktiskt. Men orginalet e ju bäst. Fortsätt äta dem som du gör, d är godast då ;)

2008-02-21 @ 08:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback