Imorgon kommer fler bilder

Imorgon ska jag lagga ner lite tid pa att lagga upp lite fler bilder pa bloggen. Jag kan glatt beratta att jag lyckats fa tag pa alla fotonsom jag tagit hittills pa min lilla resa. Min kamera och mitt minneskort har kranglat, men M lyckades fa upp mina bilder pa hennes dator. Sen forde vi over dem till min med hjalp av ett USB minne. Jag kan fortfarande inte oppna det minneskortet pa min laptop, men nu har jag i alla fall fatt tag pa alla bilderna som var pa kortet (alla 226 bilder som jag tidigare inte kommit at). Jag har kopt ett nytt minnekort som fungerar alldeles utmarkt, sa jag kommer anvanda det nu i framtiden. Igar kvall firade vi bildhittandet med en TV kvall pa hostelet med Desperate Houswwives. Det ar forsta gangen pa den har resan som vi sitter och tittar pa ett helt TV program. Inte likt mig :)

Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

Väntar med spänning på biderna!!!
kramar
mamma

2008-02-19 @ 19:22:12
Postat av: Gunilla

Hej!
Det är så roligt att läsa om din spännande resa! Det verkar som om du har det jättebra vilket glädjer mig mycket! Får ju rapport även från din kära mor ibland :)
Hoppas allt fortsätter vara så positivt som det verkar vara hittills.
Kram
Gunilla

2008-02-19 @ 19:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback