Dagens planer

Idag måste jag ta reda på om mitt pass är på väg till mig från Berlin eller inte. Jag skickade iväg mitt pass till australienska ambassaden i Berlin för över en månad sedan för att få mitt visum till Australien godkänt. Jag har fortfarande inte fått tillbaka mitt pass, och eftersom jag reser på söndag är jag i en liten knipa. Om jag inte fått tag må mitt originalpass innan kl. 14.00, måste jag ner till polisen här i Västerås för att skaffa ett provisoriskt pass.

Ikväll ska jag om mina kompisar ordna en "babyshower" till H, som får en liten baby i mars. Så jag har även det jag ska fixa med under dagen. Jag borde även kolla genom min packning och se till att allt jag ska ha med mig är på plats och att alla kläder är rena.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Fia... Kul. Puss från en liten kompis i form av Klara

2008-01-04 @ 18:46:59
Postat av: Klara

Oj vilken grej. Du har ju skrivit här ett tag. Fan vilken kul grej. KRAM

2008-01-04 @ 18:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback