J's 25-ars dag

image528

Idag fyller min alskling J 25 ar. Det har vi firat har pa Langkawi med tacos och Corona pa restauranten "Little Mexican".
Men jag onskar att jag vore hos honom idag. Jag firade hans fodelsedag innan jag akte, men det var anda inte riktigt samma sak. Jag skulle vilja har mojligheten att vacka honom pa morgonen med en muffins med ett litet ljus i. Jag vet att det kommer fler tillfallen, men saken ar den att J aldrig mer kommer fylla 25 ar. Jag ar i alla fall glad att jag har honom. Det ar trots allt det viktigaste.

Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

J är inte hemma just nu.
Men han ska få en 25 års-present av oss som passar bra när han ska åka till Australien och hälsar på dig.

Gott med tacos och Corona!!!

Kramar
mamma

2008-01-23 @ 17:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback