Cairns

Nu befinner vi oss i Cairns. Det ska vara fint vader och varmt har, men hittills har vi bara sett en massa moln... De har dock lovat sol och 27 ghrader idag sa vi haller tummarna for det! Igar traffade vi E, J ocj Jo har i Cairns for att tillsammans njuta av god mat pa en restaurang.

Imorgon ska jag och min J hoppa fallskarm. Vi ska kopa DVD-filmen sen, sa vi kan bevisa for alla dar hemma att vi verkligen hoppade :)

Pa fredag ska vi traffa E, J och Jo igen i Mission Beach for att fira midsommar tillsammans. Sen ska vi alla till Magnetic Island, dar jag antligen ska fa ta mitt dykcert :) Det var meningen att min J ocksa skulle ta dykcert, men han fick inte pa grund av sin astma. Han far snorkla med de andra tjejerna istallet :)

Maste tillagga att det ar ratt skont att ha 10 veckors semester och bara njuta av att resa runt och se en massa nya platser och traffa en massa trevligt folk! Det ar bara lite trakigt att internet ar sa daligt har i Asutralien. Det finns inte tradlost nagonstans, och datorerna pa internetcafe'erna ar inte de basta. Jag lovar att lagga upp fina bilder sa fort jag far chansen!

Kommentarer
Postat av: H

Jag o F kanske ska komma och hälsa på ;) D säger att under 6 månader är d okej att flyga :)

2008-06-18 @ 10:13:37
Postat av: Maria Wennergren

Vi får hoppas ni får klart väder både idag och när ni ska hoppa fallskärm. Ska bli spännande att höra hur ni tycker det är. Kul att få se DVDn. Synd att Juan inte fick dykarcertet, men han har det nog bra med de andra flickorna.

Vi väntar med spänning på fler häftiga bilder.

kramar

mammma

2008-06-18 @ 11:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback