Besok pa svenska kyrkan

image592
En massa svenska tjejer, plus en kille som skymtas i bakgrunden (R, var handledare pa exjobbet)

Nu har vi varit borta i drygt 2 manader, och nar vi fick hora att man kunde aka till svenska kyrkan har i Melbourne for att njuta av kanelbullar och djungelvral, hoppade vi snabbt pa ett tram och tog oss dit. Val framme sag vi att de hade bade ett litet fik med hambakade svenska kakverk, samt en lite shop med svenska varor. Jag passade pa att handla pa mig lite djungelvral och knackebrod. Nar vi val satt och fikade fylldes fiket snabbt pa med en massa andra svenskar, bla min och Klaras handledare for exjobbet. En mycket trevlig kvall!

Kommentarer
Postat av: H

Ja vi vet ju hur mycket du tycker om djungelvrål :) Fanns det inga bilar? Kram kram

2008-03-06 @ 09:09:16
Postat av: Maria Wennergren

Två månader!!! Det har ju gått fort, trots allt.
Gott med lite svenskprodukter, kan jag tänka mig!
kramar
mamma

2008-03-06 @ 18:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback