Formula 1 i Melbourne

Har kommer sondagen i bildformat. Jag tod sa himla manga bilder, men har kommer godbitarna. Vi hade en underbar dag i 36 graders varme. Jag tror jag drack 3 L vatten allt som allt och jag har nog aldrig svettats sa forr. Men kul, hade vi!

image629
Vinnaren av
Australian Grand Prix: Hamilton.

image630
Räikkönen som blev till slut tvungen bryta pa grund av att hans Ferrari gick sonder.

image631
Barrichello som blev diskad

image632
Kelly Osbourne sjalv (hon syns knappt, men hon ar dar :) Hon ar den lilla manniskan bakom den stora morka bodyguarden).

image633
Folk infor Kiss konserten.

image634
Geen Simmons

image635
Paul Stanley

image636
Tommy Thayer

image637
Eric Singer

image638
Den beromda tungan fastnade pa bild :)

Kommentarer
Postat av: Malin.

hur länge har du varit där?

Postat av: Maria Wennergren

Såg faktiskt slutet på Formel 1 på TV, tänka sig!!!
Jag som avskyr sån´t! Men jag fick se några glimtar av Melbourne. Det var ju inte helt fel. Lite annat än lilla Västerås där det snöar idag. Burr!!!!
kramar
mamma
Helena Var är du???
Du är väl inte på BB?

2008-03-17 @ 08:22:30
Postat av: H

Inget BB än :)

2008-03-18 @ 18:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback