Jag har blivit moster!

Igar (08.03.26) kl. 07.17 (svensk tid) fick jag detta sms:

"00.15 imorse kom varan F till varlden. 3895g. 53cm lang. Morkt har och sotast i universum. Vi ar mycket lyckliga :) Kram H, E och F."

Jag grat nar jag fick detta sms. Detta betyder is stort satt att jag har blivit moster till en liten pojke!
H och jag ar inte slakt, men vi har kant varandra sen jag var 2 ar. Vi har gatt pa samma dagis och darefter i samma klass fran ettan pa grundskolan tills vi tog studenten. Vara foraldrar umgas jamt och vi har varit pa manga resor tillsammans. Jag ser henne som en syster mer an som en van. Och nu har hon gatt och blivit mamma! Och jag befinner mig pa andra sidan jorden och kommer inte komma hem forran den 15/8. Detta betyder att lilla F kommer vara nastan 5 manader nar jag far se honom for forsta gangen i verkligheten. Hade jag varit miljonar hade jag kopt en tur och retur biljett mellan Stockholm och Melbourne, bara for att kunna se honom sa fort som mojligt. Jag onskar hela familjen allt gott och langtar tills jag far traffa dem alla 3!

image670

Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

Ska naturligtvis fota bay-boy när vi får se underverket och maila bilder, så du får se.
kramar
mamma

2008-03-27 @ 09:19:35
Postat av: H

Tackar tackar! Vi är väldigt lyckliga hela familjen :) Ser fram emot att köra lite webkamera nån dag så att du får se vårat lilla mirakel ;)
Puss o kram H, E och F

2008-03-28 @ 19:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback