Jag ska borja trana....

Det har blivit mycket slappande har i Melbourne, och jag kanner att jag maste komma igang och gora nagonting. Forst tankte jag att jag kunde ga upp tidigt pa morgonen innan vi aker till skolan och ga morgonpromenader. Sen kom jag fram till att det ar jobbigt att ga upp tidigt pa morgonen (vi aker till skolan med 08.13 taget varje morgon for att komma nagolunda i tid. Vi ar framme runt 9-tiden om vi har tur och flyt med trafiken). Da kom jag pa att jag kan ga en kvallspromenad varje kvall istallet. Var lagenhet ligger nara Yarra River, sa igar satte jag pa mig Ipoden (som jag fatt av min kara J) och tog pa mig vandrarkangorna (som jag fatt av mamma och pappa) och borjade promenera. Jag hoppades pa att fa syn pa en av alla de gultofsade kakaduor som flyger omkring vid an pa kvallen, men det var nog for varmt for dem igar kvall (34 grader varmt kl. 20.00). Fick istallet syn pa en stor ratta, som visade sig vara en possum). Sa har vackert var det vid an igar kvall. Ska ta mig ut ikvall ocksa har jag tankt. Med kameran i hogsta hogg hoppas jag pa att fa en bild pa en kakadua med mig hem. Men det ar annu varmare idag an det var igar, sa de haller nog sig borta idag med...


image627

Kommentarer
Postat av: H

Ja jag vill se en bild på en fin kakadua ;)
Behöver man verkligen träna när det är 34 grader varmt? Jag skulle nog svettas bort några kilo varje dag i alla fall :)

2008-03-14 @ 10:23:16
Postat av: Lisa

Åh va härligt med värme!! Här i Ua är det bara grått och trist! Ha det bra! hoppas det flyter på bra med arbetet!

Postat av: Maria Wennergren

Ja, nu längtar vi efter sol och värme här hemma.
kramar/mamma

2008-03-14 @ 17:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback